Kutnowski Dom Kultury z 100 000 followersów na Tik Toku - piszą o tym ogólnopolskie media
Ponad 100 000 obserwujących na TikToku Kutnowskiego Domu Kultury! Efektem tego jest artykuł o działaniach KDK na tej wyjątkowej platformie społecznościowej, który ukazał się na portalu wniedoczasie.pl.
Każdy artykuł w ogólnopolskich mediach jest ważny, bo przyczynia się do “Promocji marki Kutna – lokalne staje się globalne”. To jedna z tez artykułu. Autorem tekstu jest dr Grzegorz Jędrek, który prowadzi bloga o PR, marketingu i kulturze. Jest założycielem firmy Wniedoczasie, która specjalizuje się w marketingu kultury. Prowadzi warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoli na zlecenie w różnych instytucjach kultury.
Na wstępie możemy przeczytać: “To dobry moment, by zastanowić się czy i dlaczego takie wyniki mogą być ważne dla Kutna i dla sektora kultury. Przekroczona granica 100 000 obserwujących, 7,4 mln wyświetleń, pół miliona pozytywnych reakcji i tysiące sympatycznych komentarzy. Nie mówimy tu o wielkiej, wysokobudżetowej kampanii agencji reklamowej ani popularnym, młodym influencerze. To wyniki działalności lokalnego domu kultury na najgorętszej globalnej platformie społecznościowej, na jaką wyrasta TikTok."
Autor tekstu zadaje również pytanie czy TikTokowe działania domu kultury to się przekładają na uczestnictwo w wydarzeniach lub jak to służy społeczności Kutna? Artykuł próbuje wytłumaczyć dlaczego Kutno ma szczęście, że KDK działa tak prężnie oraz jak od Kutna mogą uczyć się inne instytucje kultury.
Zachęcamy do przeczytania tekstu o Kutnowskim Domu Kultury