Biuletyn Informacji Publicznej

Przedłużenie Pakietu Mieszkańca – sprawdź, co Cię czeka!

Karta Mieszkańca
 

Drodzy Użytkownicy!

Program Kutnowska Karta Mieszkańca wystartował 6 grudnia 2023 r.  Wkrótce miną 2 lata od jego uruchomienia, a to oznacza, że wielu z Was kończą się terminy ważności pierwszych Pakietów Mieszkańca. Dlatego informujemy Was, jak będzie wyglądał proces ich przedłużania.

Automatyczne przedłużenie dla osób zameldowanych

Jeśli wnioskowaliście o Pakiet Mieszkańca na podstawie zameldowania i nadal jesteście zameldowani w Kutnie – Wasze pakiety zostaną przedłużone automatycznie na kolejne 2 lata.

Nie musicie składać żadnego wniosku. System samodzielnie zweryfikuje dane w rejestrze PESEL i przedłuży pakiet w pierwszej dobie po zakończeniu ważności dotychczasowego pakietu.

Przedłużenie dla osób korzystających z PIT lub podatku rolnego

Jeśli korzystacie z Pakietu Mieszkańca na podstawie deklaracji PIT lub podatku rolnego, konieczna jest ponowna weryfikacja dokumentów.

Możecie to zrobić najwcześniej 30 dni przed końcem ważności obecnego pakietu.
Dopiero wtedy po zalogowaniu na konto na stronie www.karta.kutno.pl lub w aplikacji KKM pojawi się przycisk 👉 „Dodaj nowy pakiet”.

Zgodnie z regulaminem, do przedłużenia ważności pakietu mieszkańca na kolejne 2 lata będziecie potrzebować:
– aktualnej pierwszej strony deklaracji PIT (z UPO lub pieczęcią urzędu), lub
– decyzji / zaświadczenia o podatku rolnym.

Jeśli wolicie, dokumenty możecie okazać również osobiście w Punkcie Obsługi KKM (pok. 227 w Urzędzie Miasta Kutno).

Ważne. Nie ma potrzeby wymiany plastikowych kart ani instalowania od nowa aplikacji KKM.

W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań prosimy o kontakt:
- telefoniczny - 24 253 12 52
- mailowy - kontaktatkarta [dot] kutno [dot] pl lub
- w Punkcie Obsługi Kutnowskiej Karty Mieszkańca