Biuletyn Informacji Publicznej

Rusza nabór członków do Komitetu Rewitalizacji Miasta / czas na zgłoszenia: od 18 listopada do 4 grudnia 2024 roku

aaa

Prezydent Miasta Kutno zgodnie z przyjętą uchwałą Nr XII/74/24 Rady Miasta Kutno z dnia 5 listopada 2024 roku w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Kutna, ogłasza nabór członków do Komitetu Rewitalizacji.

Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Miasta w sprawach dotyczących przygotowania, przeprowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo - doradczą Prezydenta, w sprawach dotyczących wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Kutna na lata 2024 – 2034.

W skład Komitetu Rewitalizacji wejdzie nie więcej niż 15 osób reprezentujących interesariuszy rewitalizacji, tj.:
1)    przedstawicieli Urzędu Miasta Kutno i jednostek organizacyjnych wskazanych przez Prezydenta Miasta Kutno, 
2)    przedstawicieli Rady Miasta Kutno,
3)    mieszkańców z obszaru rewitalizacji, 
4)    przedstawicieli właścicieli, użytkowników wieczystych nieruchomości, podmiotów zarządzających nieruchomościami znajdującymi się na obszarze rewitalizacji, 
5)    przedstawicieli sektora społecznego, w tym organizacji pozarządowych i grup nieformalnych, działających na terenie miasta Kutna, 
6)    przedstawicieli podmiotów prywatnych prowadzących na obszarze miasta Kutna działalność gospodarczą.

Zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji określa Uchwała Nr XII/74/24 Rady Miasta Kutno z dnia 5 listopada 2024 roku w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Kutna.

Zgłoszenie chęci przystąpienia do Komitetu następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie poniżej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Kutno i w siedzibie Urzędu Miasta Kutno w Wydziale Gospodarki Przestrzennej II piętro pok.: 404-406.
 
Nabór członków do Komitetu prowadzony będzie od 18 listopada do 4 grudnia 2024 roku.
 
Wypełniony formularz należy złożyć w Urzędzie Miasta Kutno w formie papierowej lub elektronicznej w ww. terminie (decyduje data wpływu do Urzędu):
•    osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kutno, Plac. Marsz. J. Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno (w godzinach pracy Urzędu);
•    drogą elektroniczną na adres urzadatum [dot] kutno [dot] pl;
•    drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Kutno, Plac. Marsz. J. Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno.

Nie będą rozpatrywane zgłoszenia:
•    niepodpisane;
•    złożone w innym terminie niż wyznaczony;
•    przesłane w innej formie niż formularz zgłoszenia.

Informacja o wynikach naboru do Komitetu zostanie umieszczona po jego zakończeniu na stronach internetowych: www.um.kutno.pl/aktualności, www.facebook.com/MiastoKutno/, w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Kutno oraz na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Kutno.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur jest Prezydent Miasta Kutno. Wybrani kandydaci zostaną powołani na członków Komitetu Rewitalizacji zarządzeniem Prezydenta Miasta Kutno. 

aaaa

Do pobrania
Załącznik Rozmiar Pobierz
docx OGŁOSZENIE
41.09 KB Pobierz
pdf Uchwała Rady Miasta
2.12 MB Pobierz
jpg MAPA
186.04 KB Pobierz
docx FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
18.25 KB Pobierz