URZĄD MIASTA KUTNO
plac Marszałka J. Piłsudskiego 18
99-300 Kutno
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE-PODINSPEKTORA/INSPEKTORA
W WYDZIALE GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ W URZĘDZIE MIASTA KUTNO
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- cały etat w ramach umowy o pracę na czas określony lub nieokreślony.
I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe na kierunku architektura, urbanistyka lub gospodarka przestrzenna, geodezja;
3) udokumentowany minimum 2 letni staż pracy, w tym minimum 1 rok w jednostce samorządu terytorialnego,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych, w szczególności z zakresu: ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, a także ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
2) umiejętność obsługi programów Qgis i CorelDraw;
3) znajomość zagadnień związanych z gospodarką przestrzenną, architekturą, budownictwem, geodezją;
4) predyspozycje osobowościowe: kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, unikanie sytuacji konfliktowych, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, rzetelność, samodzielność, skrupulatność i terminowość w prowadzeniu spraw wynikających z zakresu obowiązków służbowych, umiejętność interpretowania przepisów prawa oraz procedur wewnętrznych obowiązujących w Urzędzie;
5) prawo jazdy kat. B.;
6) biegła obsługa komputera, urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka, ploter) oraz biurowych programów komputerowych, w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, Internetu i poczty elektronicznej.
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
1) prowadzenie procedur formalno - prawnych związanych z opracowywaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
2) prowadzenie postępowań administracyjnych mających na celu wydanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
3) prowadzenie postępowań mających na celu ustalenie opłaty planistycznej;
4) prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków i spraw z nią związanych;
5) wydawanie zaświadczeń, wypisów i wyrysów z planu miejscowego;
6) obsługa interesantów;
7) prowadzenie rejestrów, wykazów, ewidencji określonych przepisami prawa w zakresie działania Wydziału;
8) zamieszczanie i aktualizowanie pod względem merytorycznym informacji w BIP dotyczących zadań wykonywanych przez Wydział;
9) prowadzenie działań związanych z szeroko pojętą edukacją mieszkańców miasta w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego;
10) archiwizacja dokumentów;
11) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta.
III. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca od poniedziałku do piątku w godz.: 7.30 - 15.30 oraz w środy w godz.: 7.30-17.00;
2) praca siedząca, przy komputerze, w budynku Urzędu Miasta, praca w terenie;
3) miejsce pracy znajduje się w pokoju na II piętrze, w budynku przystosowanym architektonicznie dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, pomieszczenia przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełniają wymogi określone przepisami bezpieczeństwa j higieny pracy;
4) stanowisko pracy jest związane z długotrwałą pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się w budynku Urzędu Miasta i poza nim, budynek Urzędu Miasta jest wyposażony w windy.
IV. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
3) własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wymagany druk ze strony BIP Urzędu Miasta Kutno);
4) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
c) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w sprawie rekrutacji (druk oświadczenia można pobrać ze strony BIP),
d) nieposzlakowanej opinii,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe
(np. świadectwa pracy, zaświadczenia, opinie);
7) inne dokumenty (zaświadczenia, certyfikaty, dyplomy) dokumentujące posiadane kwalifikacje
i umiejętnościach.
V. Informacje dotyczące postępowania w trakcie naboru:
1) Kandydaci, którzy nie spełnili wymagań formalnych otrzymują pisemną informację z podaniem przyczyny odrzucenia kandydatury, a także terminem odbioru dokumentów. Po tym terminie dokumentacja zostanie niezwłocznie protokolarnie zniszczona.
2) Kandydaci, którzy spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, jeżeli taka będzie przeprowadzona.
3) Osoba wyłoniona w drodze naboru, z którą będzie nawiązany stosunek pracy jest zobowiązana przed dniem zatrudnienia przedstawić zaświadczenie o niekaralności.
4) W przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
5) Sposób postępowania z dokumentami, które wpłyną do Urzędu Miasta w trakcie naboru przedstawia się następująco:
a) dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miasta po ogłoszonym terminie ich składania nie będą otwierane oraz rozpatrywane i zostaną niezwłocznie protokolarnie zniszczone;
b) dokumenty kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne i przystąpili do dalszej części konkursu będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze lub od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru
w przypadku nie wyłonienia kandydata;
c) kandydaci biorący udział w naborze będą mogli odebrać dokumenty osobiście, w terminie określonym w pkt b). Dokumenty kandydatów określone w pkt b) będą przechowywane w Urzędzie Miasta Kutno, 99-300 Kutno, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 18 - pokój 233;
d) po upływie terminów określonych w punkcie b, dokumenty będą niezwłocznie protokolarnie niszczone z wyłączeniem załączonych w ofertach oryginałów dokumentów, które podlegają zwrotowi.
6) Dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku naboru, dołącza się do jego akt osobowych.
7) Prezydent Miasta może odstąpić od wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy na każdym etapie postępowania konkursowego.
8) Dokumenty nie będące odpowiedzią na ogłoszony nabór nie są uwzględniane w prowadzonym naborze.
VI. Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z napisem: "Dotyczy naboru
na stanowisko podinspektora/inspektora w Wydziale Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miasta Kutno" w terminie do dnia 18 grudnia 2023 roku włącznie w siedzibie Urzędu Miasta, 99-300 Kutno, plac Marsz. Józefa Piłsudskiego 18 - pok. 233 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora/inspektora w Wydziale Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miasta Kutno”. (Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd Miasta (datę wpływu).
9) Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Kutno, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://umkutno.bip.e-zeto.eu, na stronie internetowej Urzędu Miasta www.um.kutno.pl oraz
na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta znajdującej się przy pokoju 201.
Kutno, dnia 6 grudnia 2023 roku