Rusza nabór członków do Komitetu Rewitalizacji Miasta / czas na zgłoszenia: od 18 listopada do 4 grudnia 2024 roku

aaa[0]

Prezydent Miasta Kutno zgodnie z przyjętą uchwałą Nr XII/74/24 Rady Miasta Kutno z dnia 5 listopada 2024 roku w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Kutna, ogłasza nabór członków do Komitetu Rewitalizacji.

Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Miasta w sprawach dotyczących przygotowania, przeprowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo - doradczą Prezydenta, w sprawach dotyczących wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Kutna na lata 2024 – 2034.

W skład Komitetu Rewitalizacji wejdzie nie więcej niż 15 osób reprezentujących interesariuszy rewitalizacji, tj.:
1)    przedstawicieli Urzędu Miasta Kutno i jednostek organizacyjnych wskazanych przez Prezydenta Miasta Kutno, 
2)    przedstawicieli Rady Miasta Kutno,
3)    mieszkańców z obszaru rewitalizacji, 
4)    przedstawicieli właścicieli, użytkowników wieczystych nieruchomości, podmiotów zarządzających nieruchomościami znajdującymi się na obszarze rewitalizacji, 
5)    przedstawicieli sektora społecznego, w tym organizacji pozarządowych i grup nieformalnych, działających na terenie miasta Kutna, 
6)    przedstawicieli podmiotów prywatnych prowadzących na obszarze miasta Kutna działalność gospodarczą.

Zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji określa Uchwała Nr XII/74/24 Rady Miasta Kutno z dnia 5 listopada 2024 roku w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Kutna.

Zgłoszenie chęci przystąpienia do Komitetu następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie poniżej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Kutno i w siedzibie Urzędu Miasta Kutno w Wydziale Gospodarki Przestrzennej II piętro pok.: 404-406.
 
Nabór członków do Komitetu prowadzony będzie od 18 listopada do 4 grudnia 2024 roku.
 
Wypełniony formularz należy złożyć w Urzędzie Miasta Kutno w formie papierowej lub elektronicznej w ww. terminie (decyduje data wpływu do Urzędu):
•    osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kutno, Plac. Marsz. J. Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno (w godzinach pracy Urzędu);
•    drogą elektroniczną na adres urzadat[1]um [dot] kutno [dot] pl;
•    drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Kutno, Plac. Marsz. J. Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno.

Nie będą rozpatrywane zgłoszenia:
•    niepodpisane;
•    złożone w innym terminie niż wyznaczony;
•    przesłane w innej formie niż formularz zgłoszenia.

Informacja o wynikach naboru do Komitetu zostanie umieszczona po jego zakończeniu na stronach internetowych: www.um.kutno.pl/aktualności, www.facebook.com/MiastoKutno/, w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Kutno oraz na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Kutno.

Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur jest Prezydent Miasta Kutno. Wybrani kandydaci zostaną powołani na członków Komitetu Rewitalizacji zarządzeniem Prezydenta Miasta Kutno. 

aaaa[2]

Do pobrania
Załącznik Rozmiar Pobierz
docx OGŁOSZENIE
41.09 KB Pobierz
pdf Uchwała Rady Miasta
2.12 MB Pobierz
jpg MAPA
186.04 KB Pobierz
docx FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
18.25 KB Pobierz

Adres źródłowy: https://um.kutno.pl/aktualnosc/rusza-nabor-czlonkow-do-komitetu-rewitalizacji-miasta-czas-na-zgloszenia-od-18-listopada

Załączniki
  • [0] https://um.kutno.pl/sites/default/files/styles/news_node/public/obrazek/2024-11/plakat%20Komitet%20rewitalizacji.jpg?h=59147f77&itok=tAiqvaSH
  • [1] https://um.kutno.pl/modules/contrib/spamspan/image.gif
  • [2] https://um.kutno.pl<iframe
  • [3] https://um.kutno.pl/sites/default/files/pliki/plakat%20Komitet%20rewitalizacji.jpg