Punkt Obsługi Klienta PGNiG

Punkt Obsługi Klienta PGNiG[0]

Wszystkich mieszkańców zainteresowanych przyłączeniem nieruchomości do sieci gazowej zapraszamy na dyżury przedstawicieli PGNiG, będą odbywać się w każdą pierwszą środę miesiąca w   godzinach 8:30 - 15: 30 w pokoju numer 403 (2 piętro).

Przedstawiciele PGNiG udzielą wszelkich niezbędnych informacji jak i merytorycznego wsparcia w zakresie procedury przyłączenia nieruchomości do sieci gazowej od wypełnienia wniosku o przyłączenie po zawarcie umowy. Będzie to duże ułatwienie dla mieszkańców Kutna, którzy będą zainteresowani całym pakietem usług spółki.

Równocześnie przypominamy, że Miasto Kutno od wielu lat wspiera działania mające na celu dbałość o szerzenie postaw i zachowań proekologicznych. Od 2016 r. Urząd Miasta Kutno, prowadzi zadanie własne jakim jest dotacja celowa na modernizację systemów ogrzewania, ograniczającą emisję zanieczyszczeń w budynkach na terenie Miasta Kutno, zadanie to jest w całości finansowane z budżetu miasta. Dzięki temu zadaniu Miasto udzieliło wsparcia w 2016 r. - 29 mieszkańcom, w 2017 r. - 81 mieszkańcom, w 2018 r. - 108 mieszkańcom, a w 2019 r. - 90 mieszkańcom.

Nabór wniosków o udzielenie dotacji celowej na modernizację systemów ogrzewania, ograniczającą emisję zanieczyszczeń w budynkach na terenie Miasta Kutno trwa od 2 marca 2020 r. do 31 sierpnia 2020 r. więcej informacji tutaj

Drodzy Mieszkańcy pamiętajmy, że od jakości powietrza, którym oddychamy zależy nasze zdrowie i życie. Nie pozwólmy więc, by ktoś zatruwał środowisko w którym żyjemy! Nie trujmy się sami!


Adres źródłowy: https://um.kutno.pl/aktualnosc/punkt-obslugi-klienta-pgnig

Załączniki
  • [0] https://um.kutno.pl/sites/default/files/styles/news_node/public/obrazek/2020-12/pgnig_0.jpg?itok=x14PsvR3