Ułatwienia dla kierowców w Strefie Płatnego Parkowania
Od poniedziałku (07.02) Strefa Płatnego Parkowania uruchomiła możliwość dokonywania płatności za bilet parkingowy przy użyciu telefonu komórkowego za pośrednictwem aplikacji CityParkApp.
Po pobraniu aplikacji należy zarejestrować swój pojazd, a następnie wydrukować identyfikator i umieścić go za przednią szybą. Można go również odebrać bezpłatnie w biurze obsługi SPP.
Biuro funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00 na Placu Wolności 1 A (pawilon wystawienniczy). Kontakt do biura: 535 656 144, e-mail: strefaparkingowa[1]gmail [dot] com
Zalety korzystania z aplikacji CityParkApp:
- Nie musimy mieć przy sobie monet.
- Nie przepłacamy - aplikacja mierzy czas postoju, dzięki czemu płacisz dokładnie tyle, ile trwało parkowanie (zgodnie z cennikiem SPP).
- Nie trzeba się martwić o bilety - wystarczy, że raz umieścimy identyfikator usługi na szybie samochodu, a nasz kontroler zawsze będzie wiedział, że korzystamy z CityParkApp.
- Nie musimy wracać do samochodu, aby przedłużyć parkowanie.