Biuletyn Informacji Publicznej

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektora w Biurze Audytu Wewnętrznego i Kontroli w Urzędzie Miasta Kutno

Stanowisko
Inspektor w Biurze Audytu Wewnętrznego i Kontroli w Urzędzie Miasta Kutno
Termin składania dokumentów
Status
Nieaktualne

URZĄD MIASTA KUTNO
plac Marszałka J. Piłsudskiego 18
99-300 Kutno

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora w Biurze Audytu Wewnętrznego i Kontroli w Urzędzie Miasta Kutno

–    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
–    wymiar całego etatu w ramach umowy o pracę na czas określony lub nieokreślony.

I.    Wymagania niezbędne :
    1) obywatelstwo polskie,
    2) wykształcenie wyższe, w jednym z wymienionych kierunków : ekonomii, finansów i rachunkowości, administracji, prawa,
    3) co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu kontroli finansowych środków publicznych albo kontroli skarbowej,
    4) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
    5) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    6) nieposzlakowana opinia.

II. Wymagania dodatkowe:
1)    znajomość ustaw : o samorządzie gminnym, o finansach publicznych (oraz przepisy wykonawcze), o pracownikach samorządowych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o finansowaniu zadań oświatowych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Prawo zamówień publicznych, znajomość zasad ochrony danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych,
2)    umiejętność samodzielnego przeprowadzania kontroli finansowych i problemowych oraz dokumentowania jej wyników,
3)    umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office (Word, Excel), systemu informacji prawnej typu Lex, Legalis oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
4)    preferowany staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego lub organów kontroli państwowej,
5)    kompetencje : odpowiedzialność za podejmowane decyzje, nienaganna postawa etyczna, sumienność, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania własnej pracy, zarządzanie informacją, systematyczność i obowiązkowość,
6)    dyspozycyjność, m.in. gotowość do pracy na terenie jednostek organizacyjnych Miasta Kutna oraz jednostkach wydatkujących środki publiczne przekazane im przez Miasto Kutno,
7)    umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie,
8)    zdolności logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność analizowania treści dokumentów i selekcji informacji oraz precyzowania na ich podstawie właściwych wniosków,
9)    komunikatywność i umiejętność negocjowania, asertywność,
10)    umiejętność kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
11)    umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
12)    umiejętność poprawnego redagowania pism, dokumentów, informacji i sprawozdań,
13)    umiejętność korzystania z przepisów prawa,
14)    kreatywność i chęć uczenia się,
15)    wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.

III. Warunki pracy na stanowisku:
praca zarówno w budynku Urzędu Miasta, plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 18, jak również w terenie. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych, z windą, od placu Marszałka Józefa Piłsudskiego na II piętrze. Długotrwała praca przy komputerze, wymuszona siedząca pozycja ciała.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:

•    w zakresie kontroli:
1)    opracowywanie projektów rocznych planów kontroli na podstawie wyników analizy ryzyka oraz zaleceń Prezydenta Miasta Kutno i w uzgodnieniu z Audytorem Wewnętrznym;
2)    przeprowadzanie kontroli realizacji zadań przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Kutno, jednostki organizacyjne Miasta Kutno oraz inne podmioty wykonujące zadania zlecone i finansowane przez Miasto Kutno;
3)    sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli;
4)    sporządzanie projektów zaleceń pokontrolnych i ewentualnych projektów zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych w sprawach stwierdzenia okoliczności wskazujących na naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
5)    przeprowadzanie kontroli sprawdzających realizację zaleceń i wniosków pokontrolnych;
6)    sporządzanie sprawozdań z wykonania planu kontroli;
7)    prowadzenie dokumentacji w zakresie kontroli;

•     w zakresie koordynacji kontroli zarządczej:
1)    wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z koordynacją kontroli zarządczej w Urzędzie Miasta Kutno i w jednostkach organizacyjnych Miasta Kutno, w tym prowadzenie analizy ryzyka i przeprowadzanie samooceny kontroli zarządczej;
2)    raportowanie do Prezydenta Miasta Kutno o wynikach czynności przeprowadzanych w ramach koordynacji kontroli zarządczej;
3)    sporządzanie i przedkładanie Prezydentowi Miasta Kutno wniosków i propozycji rozwiązań mających na celu usprawnienie funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie Miasta Kutno oraz w jednostkach organizacyjnych Miasta Kutno;
4)    aktualizowanie i doskonalenie systemu kontroli zarządczej w szczególności zaś procedury realizacji kontroli zarządczej w Urzędzie Miasta Kutno oraz inicjowania takich działań w jednostkach organizacyjnych Miasta Kutno.      

V. Wymagane dokumenty:
1)    własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
2)    własnoręcznie podpisany życiorys (CV),
3)    własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk kwestionariusza można pobrać ze strony BIP lub otrzymać w Urzędzie Miasta pok.233),
4)    własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a.    niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b.    posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
5)    mile widziane kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia, opinie),
6)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
7)    własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w sprawie rekrutacji (druk oświadczenia można pobrać ze strony BIP lub otrzymać w Urzędzie Miasta pok.233),
8)    dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu kontroli finansowych środków publicznych albo kontroli skarbowej (w szczególności zakres czynności, umowa o pracę itp.),
9)    inne dokumenty (zaświadczenia, certyfikaty, dyplomy) o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Informacje dotyczące postępowania w trakcie naboru:
1)    kandydaci, którzy nie spełnili wymagań formalnych otrzymują pisemną informację z podaniem przyczyny odrzucenia kandydatury, a także terminem odbioru dokumentów. Po tym terminie dokumentacja zostanie niezwłocznie protokolarnie zniszczona,
2)    kandydaci, którzy spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, jeżeli taka będzie przeprowadzona,
3)    osoba wyłoniona w drodze naboru, z którą będzie nawiązany stosunek pracy jest zobowiązana przed dniem zatrudnienia przedstawić zaświadczenie o niekaralności,
4)    w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów,
5)    sposób postępowania z dokumentami, które wpłyną do Urzędu Miasta w trakcie naboru przedstawia się następująco :
a.    dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miasta po ogłoszonym terminie ich składania nie będą otwierane oraz rozpatrywane i zostaną niezwłocznie protokolarnie zniszczone,
b.    dokumenty kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne i przystąpili do dalszej części konkursu będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze lub od dnia upowszechnienia informacji  o wyniku naboru w przypadku niewyłonienia kandydata,
c.    kandydaci biorący udział w naborze będą mogli odebrać dokumenty osobiście w terminie określonym w punkcie b lub od razu po ogłoszeniu wyników naboru. 
Po odbiór dokumentów będzie można się zgłaszać do Urzędu Miasta, pokój 233,
d.    po upływie terminów określonych w punkcie b, dokumenty będą niezwłocznie protokolarnie niszczone z wyłączeniem załączonych w ofertach oryginałów dokumentów, które podlegają zwrotowi.
1)    Dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku naboru, dołącza się do jego akt osobowych.
2)    Prezydent Miasta może odstąpić od wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy na każdym etapie postępowania konkursowego.

VII. Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z napisem "Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Biurze Audytu Wewnętrznego i Kontroli Urzędzie Miasta Kutno" w terminie do dnia 09 września 2022 roku włącznie w siedzibie Urzędu Miasta plac Marszałka J.Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno w pok.233 lub pocztą na adres Urzędu –  z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Biurze Audytu Wewnętrznego i Kontroli w Urzędzie Miasta Kutno" – decyduje data wpływu do Urzędu Miasta.
Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd Miasta (datę wpływu).

VIII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Kutno, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji  zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://umkutno.bip.e-zeto.eu, na stronie internetowej Urzędu Miasta www.um.kutno.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta przy pokoju 201.

Kutno, dnia 30 sierpnia 2022 roku