URZĄD MIASTA KUTNO
plac Marszałka J. Piłsudskiego 18
99-300 Kutno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora w Biurze Audytu Wewnętrznego i Kontroli w Urzędzie Miasta Kutno
– zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
– wymiar całego etatu w ramach umowy o pracę na czas określony lub nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne :
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe, w jednym z wymienionych kierunków : ekonomii, finansów i rachunkowości, administracji, prawa,
3) co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu kontroli finansowych środków publicznych albo kontroli skarbowej,
4) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
5) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustaw : o samorządzie gminnym, o finansach publicznych (oraz przepisy wykonawcze), o pracownikach samorządowych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o finansowaniu zadań oświatowych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Prawo zamówień publicznych, znajomość zasad ochrony danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych,
2) umiejętność samodzielnego przeprowadzania kontroli finansowych i problemowych oraz dokumentowania jej wyników,
3) umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office (Word, Excel), systemu informacji prawnej typu Lex, Legalis oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
4) preferowany staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego lub organów kontroli państwowej,
5) kompetencje : odpowiedzialność za podejmowane decyzje, nienaganna postawa etyczna, sumienność, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania własnej pracy, zarządzanie informacją, systematyczność i obowiązkowość,
6) dyspozycyjność, m.in. gotowość do pracy na terenie jednostek organizacyjnych Miasta Kutna oraz jednostkach wydatkujących środki publiczne przekazane im przez Miasto Kutno,
7) umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie,
8) zdolności logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność analizowania treści dokumentów i selekcji informacji oraz precyzowania na ich podstawie właściwych wniosków,
9) komunikatywność i umiejętność negocjowania, asertywność,
10) umiejętność kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
11) umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
12) umiejętność poprawnego redagowania pism, dokumentów, informacji i sprawozdań,
13) umiejętność korzystania z przepisów prawa,
14) kreatywność i chęć uczenia się,
15) wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
III. Warunki pracy na stanowisku:
praca zarówno w budynku Urzędu Miasta, plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 18, jak również w terenie. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych, z windą, od placu Marszałka Józefa Piłsudskiego na II piętrze. Długotrwała praca przy komputerze, wymuszona siedząca pozycja ciała.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
• w zakresie kontroli:
1) opracowywanie projektów rocznych planów kontroli na podstawie wyników analizy ryzyka oraz zaleceń Prezydenta Miasta Kutno i w uzgodnieniu z Audytorem Wewnętrznym;
2) przeprowadzanie kontroli realizacji zadań przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Kutno, jednostki organizacyjne Miasta Kutno oraz inne podmioty wykonujące zadania zlecone i finansowane przez Miasto Kutno;
3) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli;
4) sporządzanie projektów zaleceń pokontrolnych i ewentualnych projektów zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych w sprawach stwierdzenia okoliczności wskazujących na naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
5) przeprowadzanie kontroli sprawdzających realizację zaleceń i wniosków pokontrolnych;
6) sporządzanie sprawozdań z wykonania planu kontroli;
7) prowadzenie dokumentacji w zakresie kontroli;
• w zakresie koordynacji kontroli zarządczej:
1) wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z koordynacją kontroli zarządczej w Urzędzie Miasta Kutno i w jednostkach organizacyjnych Miasta Kutno, w tym prowadzenie analizy ryzyka i przeprowadzanie samooceny kontroli zarządczej;
2) raportowanie do Prezydenta Miasta Kutno o wynikach czynności przeprowadzanych w ramach koordynacji kontroli zarządczej;
3) sporządzanie i przedkładanie Prezydentowi Miasta Kutno wniosków i propozycji rozwiązań mających na celu usprawnienie funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie Miasta Kutno oraz w jednostkach organizacyjnych Miasta Kutno;
4) aktualizowanie i doskonalenie systemu kontroli zarządczej w szczególności zaś procedury realizacji kontroli zarządczej w Urzędzie Miasta Kutno oraz inicjowania takich działań w jednostkach organizacyjnych Miasta Kutno.
V. Wymagane dokumenty:
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV),
3) własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk kwestionariusza można pobrać ze strony BIP lub otrzymać w Urzędzie Miasta pok.233),
4) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
5) mile widziane kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia, opinie),
6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
7) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w sprawie rekrutacji (druk oświadczenia można pobrać ze strony BIP lub otrzymać w Urzędzie Miasta pok.233),
8) dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu kontroli finansowych środków publicznych albo kontroli skarbowej (w szczególności zakres czynności, umowa o pracę itp.),
9) inne dokumenty (zaświadczenia, certyfikaty, dyplomy) o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Informacje dotyczące postępowania w trakcie naboru:
1) kandydaci, którzy nie spełnili wymagań formalnych otrzymują pisemną informację z podaniem przyczyny odrzucenia kandydatury, a także terminem odbioru dokumentów. Po tym terminie dokumentacja zostanie niezwłocznie protokolarnie zniszczona,
2) kandydaci, którzy spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, jeżeli taka będzie przeprowadzona,
3) osoba wyłoniona w drodze naboru, z którą będzie nawiązany stosunek pracy jest zobowiązana przed dniem zatrudnienia przedstawić zaświadczenie o niekaralności,
4) w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów,
5) sposób postępowania z dokumentami, które wpłyną do Urzędu Miasta w trakcie naboru przedstawia się następująco :
a. dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miasta po ogłoszonym terminie ich składania nie będą otwierane oraz rozpatrywane i zostaną niezwłocznie protokolarnie zniszczone,
b. dokumenty kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne i przystąpili do dalszej części konkursu będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze lub od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru w przypadku niewyłonienia kandydata,
c. kandydaci biorący udział w naborze będą mogli odebrać dokumenty osobiście w terminie określonym w punkcie b lub od razu po ogłoszeniu wyników naboru.
Po odbiór dokumentów będzie można się zgłaszać do Urzędu Miasta, pokój 233,
d. po upływie terminów określonych w punkcie b, dokumenty będą niezwłocznie protokolarnie niszczone z wyłączeniem załączonych w ofertach oryginałów dokumentów, które podlegają zwrotowi.
1) Dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku naboru, dołącza się do jego akt osobowych.
2) Prezydent Miasta może odstąpić od wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy na każdym etapie postępowania konkursowego.
VII. Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z napisem "Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Biurze Audytu Wewnętrznego i Kontroli Urzędzie Miasta Kutno" w terminie do dnia 09 września 2022 roku włącznie w siedzibie Urzędu Miasta plac Marszałka J.Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno w pok.233 lub pocztą na adres Urzędu – z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Biurze Audytu Wewnętrznego i Kontroli w Urzędzie Miasta Kutno" – decyduje data wpływu do Urzędu Miasta.
Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd Miasta (datę wpływu).
VIII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Kutno, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://umkutno.bip.e-zeto.eu, na stronie internetowej Urzędu Miasta www.um.kutno.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta przy pokoju 201.
Kutno, dnia 30 sierpnia 2022 roku