Ułatwienia dla kierowców w Strefie Płatnego Parkowania
 [0]
[0]
            Od poniedziałku (07.02) Strefa Płatnego Parkowania uruchomiła możliwość dokonywania płatności za bilet parkingowy przy użyciu telefonu komórkowego za pośrednictwem aplikacji CityParkApp.
Po pobraniu aplikacji należy zarejestrować swój pojazd, a następnie wydrukować identyfikator i umieścić go za przednią szybą. Można go również odebrać bezpłatnie w biurze obsługi SPP.
Biuro funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00 na Placu Wolności 1 A (pawilon wystawienniczy). Kontakt do biura: 535  656 144, e-mail: strefaparkingowa [1]gmail [dot] com
[1]gmail [dot] com
Zalety korzystania z aplikacji CityParkApp:
- Nie musimy mieć przy sobie monet.
- Nie przepłacamy - aplikacja mierzy czas postoju, dzięki czemu płacisz dokładnie tyle, ile trwało parkowanie (zgodnie z cennikiem SPP).
- Nie trzeba się martwić o bilety - wystarczy, że raz umieścimy identyfikator usługi na szybie samochodu, a nasz kontroler zawsze będzie wiedział, że korzystamy z CityParkApp.
- Nie musimy wracać do samochodu, aby przedłużyć parkowanie.